Sziasztok,
Az első szélvédő kettő ragasztott üvegből áll.
Szélvédő javítás alatt egy a lényeg, hogy a szélvédőjavító ragasztó be tudjon menni a kettő üveg közötti levegőüregbe, repedésekbe! Ez kockázattal jár!
Ezt a kockázatot nem tudjuk felvállalni, csak minimalizálni! Amennyiben a szélvédő javítás alatt a kőfelverődés továbbrepedne, szélvédőcserét kell végrehajtani! Szélvédőcsere költsége az ügyfelet terheli, mivel a továbbrepedés a feszültség eredménye. Ennek a gyakorlati aránya 1-2% kötelességünk szélvédőjavítás előtt közölni, mivel a szélvédő javítás megkezdése előtt ezek a gondolatok felvilágosításnak számítanak, viszont amennyiben bekövetkezett a baj ugyanezek a gondolatok magyarázkodásnak számítanak!
Mindig az ügyfél dönt, hogy igen kérem ezekkel a kockázatokkal a szélvédő javítást, vagy köszönöm nem kérem mert… 99% ban kérik a szélvédő javítást, mivel a pontos és korrekt tájékoztatás nélkül nem lehet profin szélvédőt javítani. Ezeket a gondolatokat amelyik szélvédő javító nem adja át a szélvédőjavítás megkezdése előtt az a véletlenre bízza a szélvédőjavítás kimenetelét, úgy hogy a tulajdonos mit sem sejt a kockázatról!
Ebben az esetben azért volt nagyon fontos,mert a Porsche Panamera VADI új volt. (1.250 km )
A kérdések az ügyfél részéről : Látszik majd a sérülés javítás után ? Ezt nem tudjuk előre, de egy kicsit biztos.
Elrepedhet az üveg a javítás alatt ? Igen,de ha nincs megjavítva akkor biztos elreped !
Akkor most mi legyen ? Én mint szélvédő javító az ügyfél helyet nem dönthetem el !
Piros vagy Fekete ? ALL IN
40 perc beszélgetés, 20 perc javítás ,pozitív végeredmény :)